Vai var nopelnīt, pārdodot nekustamos īpašumus

Kā ikvienā biznesā, tā arī, darbojoties nekustamo īpašumu tirgū, ir vajadzīgs virzītājspēks (a drive). Motivācija var būt nauda, kopības sajūta, atrodoties citu uzņēmēju vidū, sociālais faktors, misija – kaut kam ir jābūt, kā dēļ Jūs to darāt. Ko par šo tēmu raksta pazīstami biznesmeņi, kuri popularizē savu viedokli publiskajā telpā?

Ričards Brensons (Richard Branson), Virgin.com dibinātājs un īpašnieks, uzskata, ka darbinieku motivēšana ir dzinējspēks katrai kompānijai. Viņš saka: „Laimīgs darbinieks nes zīmolam veiksmi”, ar to domādams rūpes par darbiniekiem, kas jāizvirza kompānijas uzdevumu priekšplānā. Ja uzņēmējam ir motivēti kolēģi un sabiedrotie, tad bizness gluži vienkārši iet no rokas. Taču – kas motivē pašus uzņēmumu vadītājus? Brensona prāt, tā ir kaisle (passion). Esot nomodā, mēs pavadām 80 % savas dzīves darbā, saka Brensons. Tādēļ ir tik svarīgi mīlēt to, ko darām, un darīt tieši to, ko mīlam („[..]do whatweloveandlovewhatwe do”,. Turklāt ir jāatrod loma, kas mums biznesā padodas vislabāk. Uzņēmējs stāsta, ka sava biznesa pirmsākumos ir mēģinājis it visu, kas bijis saistīts ar (toreizējā) žurnāla izdošanu. Viņš izmēģinājis gan rakstīšanu, gan korektūras darbu, darbu mārketingā, reklāmā, grāmatvedībā, atrazdams to, kas viņam šķitis vispiemērotākais. Kā noteikt to, kas mums padodas vislabāk? Brensons iesaka apsēsties ar labāko draugu, pārrunāt savas vājās un stiprās puses un, sadalot pienākumus firmas vadībā, uzņemties to, ko visvairāk vēlaties darīt. Tā parasti ir nodarbe, kuru Jums būs vismazākā vēlme atlikt jeb prokrastinēt (procrastinate).

Vai piekritīsiet, ka interesants darbs ir aizraujošāks par garlaicīgu? To var par padarīt aizraujošu, ievērojot žurnālā Forbes minētās piecas lietas, kas uzņēmējam darāmas, ik dienu. Džons Remptons (John Rampton), kuru Entrepreneur Magazine izvirzījis 50 pasaules ietekmīgāko cilvēku sarakstā, saka, ka uzņēmējam ir ik dienas jābūt lietas kursā par savām finansēm, tajā skaitā jānomaksā rēķini un kredīti, pirms uzkrājušies procenti. Tāpat svarīga korporatīvā kultūra, koncentrēšanās, fiziskās aktivitātes un agra mošanās no rīta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *